Toimitusehdot ja -kulut

GreenDealin  toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille

TOIMITUSKULUT

Postin Pakettiautomaatti tai noutopiste 5.50 €  - käsittelyaika n. 2 työpäivää

Kotiinkuljetus Express Business Day -palveluna kotiin tai työpaikalle 12,90 e (Posti ei ota yhteyttä ennen toimitusta, toimitus klo 8-14 välillä) - toimitusaika 1-2 työpäivää. Tämä on kaikista nopein toimitustapamme ja lähetys jaetaan isoimpiin kaupunkeihin yleensä jo seuraavana työpäivänä tilauksen lähettämisestä.

Kotiinkuljetus Kotipakettina 13,90 e (toimitusaika sovitaan etukäteen tekstiviestillä klo 9-21 väliselle ajalle tai haja-asutusalueilla klo 8-14 väliselle ajalle) - toimitusaika 3-4 työpäivää.

Toimitus veloituksetta Postin noutopisteisiin yli 89 € tilauksille

Kampanja-aikoina voi olla poikkeavat toimituskulut ja -ehdot. GreenDealissa on usein toimituskulukampanjoita, joihin tarvitaan etukoodi. Suosittelemme siksi tilaamaan uutiskirjeen, jolloin saat tiedon eduista ensimmäisten joukossa. 

Haluatko tilata ulkomaille?

Toimitamme kaikkiin EU- ja ETA-maihin. Toimituskulu määräytyy tilauksen koon ja painon sekä valitun toimitusnopeuden mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@greendeal.fi, niin voimme tarkistaa toimitushinnan sinulle.

TOIMITUSALUE

Toimitamme tuotteita kaikkialle Euroopan talousalueelle (EU-maat sekä Norja ja Sveitsi). Mikäli tilaat tuotteita Suomen rajojen ulkopuolelle, varmistathan tilauksen toimituskulun etukäteen asiakaspalvelu@greendeal.fi tai puhelimitse +358 9 4289 2449. Näin pystymme valitsemaan tuotteillesi sopivimman toimitusmuodon, sillä käytämme useita eri kuljetusyhtiöitä. EU:n ulkopuolisiin maihin lähetettäessä vastaanottaja vastaa mahdollisista tullikustannuksista.

YLEISET TOIMITUSEHDOT

Tuotetiedot ja hinnat on mainittu kunkin tuotteen yhteydessä. GreenDeal ei vastaa mahdollisen väärän (tuote)tiedon aiheuttamasta vahingosta. GreenDeal pidättää itsellään oikeuden hyväksyä tai hylätä tilauksen tai toimittaa sen muutoksin. Tilaaminen edellyttää voimassa olevien nimi-, osoite-, sähköposti- ja puhelinnumerotietojen antamista. Tietoja käytetään vain GreenDealin (myöhemmin: Yritys/me/kauppa/myyjä) sisäisesti eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille ellei niin vaadita esimerkiksi toimituksen järjestämiseksi.

TUOTETIEDOT

Tuotetiedot ja tuotekuvaukset kerrotaan kunkin tuotteen yhteydessä. Yritys ei vastaa mahdollista virheellisistä tiedoista, tuotekuvista tai niiden aiheuttamista vahingoista. Tarkasta aina tuotteen ainesosaluettelo tilauksen vastaanotettuasi ja ennen tuotepakkauksen avaamista erityisesti jos tiedät olevasi allerginen tai herkistynyt tietyille ainesosille. 

HINNAT

Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina, hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan hyödykkeen arvonlisäveroluokan mukaisen arvonlisäveron. 

ETUKOODIT JA LAHJAKORTIT

Antamalla ostoskorissa etukoodin, voit saada erityisedun tai alennuksen tilaukseesi. Yhteen tilaukseen voi käyttää yhden etukoodin ja vain viimeisimmäksi syötetty etukoodi huomioidaan. Etukoodeilla voi olla myös minimitilausraja tai muita käyttöehtoja. Yritys pidättää itsellään oikeuden muuttaa tai poistaa etukoodeja myös kesken voimassaolon esimerkiksi väärinkäytösten kohdalla tai tilanteessa, jossa alennus on laskettu virheellisesti tai kampanjaehtojen vastaisesti. Henkilökohtaisia etukoodeja voi käyttää vain kerran. Etukoodeja ei voi käyttää yhdessä lahjakortin kanssa, eikä useita lahjakortteja voi yhdistää samaan tilaukseen. Etukoodeja ei voi lisätä tilaukselle jälkikäteen asiakaspalvelussa eikä mahdollisesti käyttämättä jäänyttä tai virheellisesti syötettyä etukoodia hyvitetä myöhemmin. Kampanjoiden yhteydessä on aina kerrottu erityisehdot, ja ne koskevat aina vain uusia tilauksia.

TUOTTEIDEN SAATAVUUS

Tuotteiden saatavuus on pääosin heti varastosta –  heti saatavilla olevat tuotteet tunnistat tuotesivun saatavuustiedosta "Saatavilla". Mikäli saatavuustieto on "Tulossa varastoon" on tuote tilapäisesti loppunut varastosta mutta ennakkovarattavissa. Tällöin toimitusaika voi olla pidempi, sillä kaikki tilauksen tuotteet toimitetaan yhtenä lähetyksenä. Mikäli tilaukseen kuuluu tuote, jota ei ole heti saatavilla varastosta, tilauksen käsittely odottaa kaikkien tuotteiden saapumista varastoon. Emme toimita tuotteita jälkitoimituksina. Varastosta loppuneen tuotteen toimitusaika voi meistä riippumattomista syistä joissakin tilanteissa pitkittyä jopa viikoiksi mutta on useimmiten 7-14 työpäivää. Voit aina varmistaa saatavuusarvion asiakaspalvelusta.

TOIMITUSTAVAT

Toimitamme tuotteita kaikkialle Euroopan talousalueelle (EU-maat sekä Norja ja Sveitsi). Tuotteet toimitetaan lähipostiin, Postin Pakettiautomaattiin tai kotiinkuljetuksena ja ulkomaille kulloinkin edullisimmalla toimitustavalla kirjeenä tai pakettina. Pakettien säilytysaika Postin noutopisteisiin toimitetuissa lähetyksissä on seitsemän (7) vuorokautta. Mikäli asiakas ei nouda saapunutta lähetystä tuona aikana, paketti palautuu lähettäjälle. Noutamattomista ja lähettäjille palautuneista lähetyksistä perutaan aina palautuskulu (ks. kohta Palautukset).

Mikäli Posti ei tavoita vastaanottajaa Posti Express Business Day -lähetystavassa toimituspäivänä, siirtyy lähetys heti ensimmäisen lähetysyrityksen jälkeen lähipostista noudettavaksi. Uusi kotiinkuljetus on maksullista. Vastaanottaja ei voi esittää tässä toimitustavassa toivetta toimitusajankohdalle. Mikäli toimitus halutaan tiettynä ajankohtana, tulee toimitustavaksi valita Posti Kotipaketti.

Varmistathan, että puhelinnumero on oikein tilauksen tiedoissa - tilaustiedoissa tulee ilmoittaa aina matkapuhelinnumero, sillä saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä. Asiakas vastaa aina puhelinnumeron oikeellisuudesta - mikäli numero on väärin ja lähetys palautuu sen takia noutamattomana lähetyksenä, veloitetaan palautuneen lähetyksen kulu 14,95 e.

Yritys pidättää itsellään oikeuden muuttaa toimitustapaa ilman ennakkoilmoitusta, mikäli lähetyksen luonne tai koko mahdollistaa toimituksen esimerkiksi kirjeenä, vaikka tilaukselle on valittu toimitustavaksi pakettitoimitus.

Lähetyksissä käytetään kierrätettyjä pakkausmateriaaleja ympäristövaikutusten pienentämiseksi. 

 

TILAUKSIEN JA TUOTTEIDEN TARKASTAMINEN

Tilaaja sitoutuu tarkastamaan tuotteiden kunnon ja tuotteiden oikeellisuuden heti vastaanotettuaan tilauksen ja ilmoittamaan puutteista heti myyjälle asiakaspalvelu@greendeal.fi. 

HUOM! Jos huomaat lähetystä noutaessasi, että paketti on vioittunut ulkoisesti, älä lunasta sitä ollenkaan, vaan pyydä postivirkailijaa täyttämään vahinkoilmoitus ja palauttamaan paketti takaisin! Yrityksellä on oikeus pyytää reklamaatiotilanteissa tuotteita tai tuotteista otettuja valokuvia nähtäväkseen. Jos paketti on vaurioitunut noudettaessa se pakettiautomaatista, ota lähetyksestä valokuvat ennen paketin avaamista ja lähetä valokuvat asiakaspalvelu@greendeal.fi.

PALAUTUS

Käyttämättömillä tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Valtaosa tuotevalikoimastamme on hygieniatuotteiksi luettavia tuotteita (mm. pesuaineet, kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteet). Näillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotteet on avattu ja otettu käyttöön. Avattuja tai koekäytettyjä hygieniatuotteita emme voi markkinoida laatukäytäntömme mukaisesti edelleen seuraavalle ostajalle. Vastaamme 100 % tuotteidemme laadusta, joten ole aina yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli huomaat tuotteessa virheen tai puutteita. Mikäli paketti on ulkoisesti vaurioitunut, älä nouda sitä ollenkaan vaan täytä vahinkoilmoitus toimipaikassa tai kotiinkuljetuksen tekevän tahon kanssa.  Palautusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta sähköpostilla asiakaspalvelu@greendeal.fi.

Lähetykset palautetaan asiakkaan kustannuksella, paitsi jos kyseessä on tuotevirheen aiheuttama palautus. Tuotevirhetilanteessa Yritys korvaa toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti. Tuotetta palauttaessa, ota yhteyttä ensin asiakaspalveluun, joka antaa tarkemmat palautusohjeet. Palautus on tehtävä Yrityksen valitsemaan Postin noutopisteeseen eikä muihin noutopaikkoihin lähetettyjä palautuslähetyksiä voida noutaa.

Kun tuote palautetaan, se on lähetettävä hyvin pakattuna ja käyttämättömänä. Emme ota vastaan vajaita tai huonosti pakattuja tuotteita. Tuotteen korkki ei saa olla avattu eikä tuotetta saa olla käytetty. Mikäli käyttöönotettu tuote palautetaan, on Yrityksellä oikeus veloittaa asiakasta virheellisen palautuksen aiheuttamista ylimääräisistä posti- ja käsittelykuluista ja olla palauttamatta kauppahinta virheellisesti palautettujen tuotteiden osalta. Mikäli palautuslähetys on pakattu riittämättömin pehmustein ja sisältö on rikkoutunut, vahingoittuneita tuotteita ei hyvitetä.

Lähetyksen noutamatta jättäminen Postin noutopisteestä tai muusta lähettäjän valitsemasta toimituspaikasta ei oikeuta ilmaiseen palautukseen, kuten ei myöskään palauttaminen ilman erillistä peruutusilmoitusta asiakaspalveluun. Paketin noutamatta jättäminen oikeuttaa Yrityksen vähentämään palautettavasta summasta ylimääräiset postitus- ja käsittelykulut toteutuneiden kustannusten mukaan. Lähettäjällä on oikeus laskuttaa nämä kustannukset vastaanottajalta toimituksen jälkeen maksutavasta riippumatta. Palautus maksetaan alkuperäiselle maksutavalle 30 vrk kuluessa tuotepalautuksen saapumisesta Yritykselle.

Käsittelemme palautukset aina reilun pelin hengessä ja kuluttajansuojalainsäädäntöä noudattaen.

TOIMITUSAIKA

Jos tilaus sisältää vain heti saatavilla olevia tuotteita, tilaus käsitellään tilauspäivänä jos tilaus on tehty ennen klo 12.00 arkipäivänä tai seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Tilaukset, jotka sisältävät "Tulossa varastoon" -merkittyjä tuotteita toimitetaan, kun kaikki tilaukseen kuuluvat tuotteet ovat tulleet saataville. Yritys ei ole velvollinen maksamaan korvausta, hyvittämään toimituskuluja tai alentamaan tuotteen hintaa mahdollisen toimitusajan pidentymisen takia, mikäli kyseessä on esimerkiksi Forje Majeure tilanne tai valmistajan tai tavarantoimittajan toimituskatko tai muu seikka, johon Yritys ei ole voinut vaikuttaa.

ERIMIELISYYDET

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

MAKSUTAPOJEN ERITYISEHDOT


Maksutapoina käytössä ovat Paytrailin tarjoamat maksutavat: verkkomaksut sekä kortit ja Collector Lasku/Osamaksu ja Lasku sekä verkkokaupan lahjakortit. Lue kunkin palvelun erityisehdot alta.

Paytrail

(2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

-------------

Payment service provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181 830
Business ID 2122839-7

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

--------------

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

Nätbanker:

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7) betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.
 

Collector Lasku/Osamaksu


Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.


Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.

Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)

Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.


Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.


Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.


Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.


Jotta voisit maksaa laskun osamaksulla ja solmia tililuottosopimuksen, sinun täytyy maksaa vähimmäissumma laskun eräpäivään mennessä sekä allekirjoittaa luottosopimus Collector Bankin kanssa. Katso osoitteesta (oma.collector.fi) miten allekirjoitus tehdään.


Saat täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:


Tarkemman palvelukuvauksen löydät: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/


Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf


Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf


Luotonantajana toimii Collector Bank AB.


Yhteystiedot


Collector Bank AB, y-tunnus:2644718-5

Porkkalankatu 20 A

00180 Helsinki

Puhelin: 09 3158 9900

www.collector.fi


Tilaa uutiskirje


Tilaamalla uutiskirjeemme saat uusimmat edut sähköpostiisi.

Tilaa


Suostumus asiakastietojen keräämiseen, käsittelyyn ja käyttöön. Lue ehdot
Loading...