Toimitusehdot ja -kulut

GreenDealin toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille

Toimituskulut

DB Schenkerin Ärrä Paketti, 4,40 e - toimitusaika 3-5 työpäivää

Postin Pakettiautomaatti 5,50 e - toimitusaika n. 2 työpäivää

Postin noutopisteet  5,50 e - toimitusaika n. 2 työpäivää

Kotiinkuljetus Express Business Day -palveluna kotiin tai työpaikalle 11,90 e (Posti ei ota yhteyttä ennen toimitusta, toimitus klo 8-14 välillä) - toimitusaika 1-2 työäivää

Kotiinkuljetus Kotipakettina 10,90 e (toimitusaika sovitaan etukäteen tekstiviestillä klo 9-21 väliselle ajalle tai haja-asutusalueilla klo 8-14 väliselle ajalle) - toimitusaika 3-4 työpäivää

Veloitukseton toimitus Ärrä Pakettina tai Postin noutopisteisiin yli 75 € tilauksille

5 kg tai sitä suuremmilla pesuainepakkauksilla voi olla poikkeava toimituskulu, ks. tuotekuvaus. Kampanja-aikoina voi olla poikkevat toimituskulut ja -ehdot. GreenDealissa on usein toimituskulukampanjoita, joihin tarvitaan etukoodi. Siksi kannattaa tykätä Facebook-sivustamme ja tilata uutiskirjeemme. Lue toimitustapojen erityisehdot kohdasta Toimitustavat.

 

Haluatko tilata ulkomaille?

Toimitamme kaikkiin EU- ja ETA-maihin. Toimituskulu määräytyy tilauksen koon ja painon mukaan, helpoiten varmistat asiakaspalvelusta.

 

Toimitusalue

Toimitamme tuotteita kaikkialle Euroopan talousalueelle (EU-maat sekä Norja ja Sveitsi). Mikäli tilaat tuotteita Suomen rajojen ulkopuolelle, varmistathan tilauksen rahdin etukäteen asiakaspalvelu@greendeal.fi tai puhelimitse 09-4289 2449. Näin pystymme valitsemaan tuotteillesi edullisimman toimitusmuodon, sillä käytämme useita eri kuljetusyhtiöitä. EU:n ulkopuolisiin maihin lähetettäessä vastaanottaja vastaa mahdollisista tullikustannuksista.

 

Yleiset toimitusehdot

Tuotetiedot ja hinnat on mainittu kunkin tuotteen yhteydessä. Verkkokauppa ei vastaa mahdollisen väärän (tuote)tiedon aiheuttamasta vahingosta. Myyjä pidättää itsellään oikeuden hyväksyä tai hylätä tilauksen tai toimittaa sen muutoksin. Tilaaminen edellyttää voimassa olevien nimi-, osoite-, sähköposti- ja puhelinnumerotietojen antamista. Tietoja käytetään vain GreenDealin (myöhemmin: yritys) sisäisesti eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille ellei niin vaadita esimerkiksi toimituksen järjestämiseksi.

Tuotetiedot

Tuotetiedot ja tuotekuvaukset kerrotaan kunkin tuotteen yhteydessä. Emme vastaa mahdollista virheellisistä tiedoista, tuotekuvista tai niiden aiheuttamista vahingoista. Tarkasta aina tuotteen ainesosaluettelo tilauksen vastaanotettuasi ja ennen tuotepakkauksen avaamista erityisesti jos tiedät olevasi allerginen tai herkistynyt joillekin ainesosalle.

Hinnat

Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina, hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan hyödykkeen arvonlisäveroluokan mukaisen arvonlisäveron. Hinta on sitä edullisempi, mitä useamman kappaleen ostat (määräalennukset löydät tuotekuvaussivulta).


Etukoodit ja lahjakortit

Antamalla ostoskorissa etukoodin, voit saada erityisedun tai alennuksen tilaukseesi. Etukoodeista tiedotetaan esimerkiksi sosiaalisen median kanavissa ja uutiskirjeissä. Yhteen tilaukseen voi käyttää yhden etukoodin ja vain viimeisimmäksi syötetty etukoodi huomioidaan. Etukoodeilla voi olla myös minimitilausraja tai muita käyttöehtoja. Myyjä pidättää itsellään oikeuden muuttaa tai poistaa etukoodeja myös kesken voimassaolon esimerkiksi väärinkäytösten kohdalla tai tilanteessa, jossa alennus on laskettu virheellisesti tai kampanjaehtojen vastaisesti. Henkilökohtaisia etukoodeja voi käyttää vain kerran, ja siksi niiden jakaminen eteenpäin aiheuttaa etukoodin mitätöitymisen. Etukoodeja ei voi käyttää yhdessä lahjakortin kanssa, eikä useita lahjakortteja voi yhdistää samaan tilaukseen. Etukoodeja ei voi lisätä tilaukselle jälkikäteen asiakaspalvelussa eikä mahdollisesti käyttämättä jäänyttä tai virheellisesti syötettyä etukoodia hyvitetä myöhemmin. Etukoodien yhteydessä on aina kerrottu erityisehdot, ja ne koskevat aina vain uusia tilauksia.

Tuotteiden saatavuus

Tuotteiden saatavuus on pääosin heti varastosta - heti saatavilla olevat tuotteet tunnistat tuotesivun saatavuustiedosta "Saatavilla". Mikäli saatavuustieto on "Tulossa varastoon" on tuote tilapäisesti loppunut varastosta mutta ennakkovarattavissa. Tällöin toimitusaika voi olla pidempi, sillä kaikki tilauksen tuotteet toimitetaan yhtenä lähetyksenä. Mikäli tilaukseen kuuluu tuote, jota ei ole heti saatavilla varastosta, tilauksen käsittely odottaa kaikkien tuotteiden saapumista varastoon. Emme toimita tuotteita jälkitoimituksina. Varastosta loppuneen tuotteen toimitusaika voi meistä riippumattomista syistä joissakin tilanteissa pitkittyä jopa viikoiks mutta on useimmiten 7-14 työpäivääi. Voit aina varmistaa saatavuusarvion asiakaspalvelusta.

Toimitustavat

Toimitamme tuotteita kaikkialle Euroopan talousalueelle (EU-maat sekä Norja ja Sveitsi). Tuotteet toimitetaan Ärräpakettina, lähipostiin, Postin Pakettiautomaattiin tai kotiinkuljetuksena ja ulkomaille kulloinkin edullisimmalla toimitustavalla kirjeenä tai pakettina. Paketien säilytysaika Postin Pakettiautomaateissa on seitsemän (7) vuorokautta ja lähipostiin saapuneissa lähetyksissä kahdeksan (8) vuorokautta. Mikäli asiakas ei nouda saapunutta lähetystä tuona aikana, paketti palautuu lähettäjälle. Noutamattomista ja lähettäjille palautuneista lähetyksistä perutaan aina palautuskulu (ks. kohta Palautukset).

Mikäli Posti ei tavoita vastaanottajaa Posti Express Business Day -lähetystavassa toimituspäivänä, siirtyy lähetys heti ensimmäisen lähetysyrityksen jälkeen lähipostista noudettavaksi. Uusi kotiinkuljetus on maksullista. Vastaanottaja ei voi esittää tässä toimitustavassa toivetta toimitusajankohdalle. Mikäli toimitus halutaan tiettynä ajankohtana, tulee toimitustavaksi valita Posti Kotipaketti.

DB Schenkerin Ärräpaketti toimitetaan postinumeron perusteella lähimmälle R-Kioskille noudettavaksi. Varmistathan, että paikkakunnallasi tai lähialueella sijaitsee kioski, jolta toimituksen noutaminen on mahdollista. Lähimmän R-Kioskin löydät osoitteesta www.r-kioski.fi Pakettia ei voi siirtää jälkikäteen noudettavaksi toiseen toimipaikkaan, joten asiakkaan velvollisuus on varmistaa, että hän pystyy noutamaan paketin DB Schenkerin verkoston alueelta. Noutamattomasta paketista veloitetaan palautuskulu (ks. palautukset).

Mikäli et pysty noutamaan lähetystä 7 vuorokauden sisällä Postin Pakettiautomaatista, ole yhteydessä ajoissa Postin asiakaspalvelulun tai käytä Postin sivuilla olevaa chat-palvelua ja sovi noutoajan pidentämisestä suoraan Postin kanssa. Noutamatta jätetystä ja palautuneesta lähetyksestä aiheutuu tilaajalle lisäkuluja (ks. palautukset).

Varmistathan, että puhelinnumero on oikein tilauksen tiedoissa - tilaustiedoissa tulee ilmoittaa aina matkapuhelinnumero, sillä saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä. Asiakas vastaa aina puhelinnumeron oikeellisuudesta - mikäli numero on väärin ja lähetys palautuu sen takia noutamattomana lähetyksenä, veloitetaan palautuneen lähetyksen kulu 14,95 e.

Yritys pidättää itsellään oikeuden muuttaa toimitustapaa ilman ennakkoilmotusta asiakkaalle, mikäli lähetyksen luonne tai koko mahdollistaa toimituksen esimerkiksi kirjeenä, vaikka tilaukselle on valittu toimitustavaksi pakettitoimitus.

Tilauksien ja tuotteiden tarkastaminen

Tilaaja sitoutuu tarkastamaan tuotteiden kunnon ja tuotteiden oikeellisuuden heti vastaanotettuaan tilauksen ja ilmoittamaan puutteista heti myyjälle asiakaspalvelu@greendeal.fi. Vialliset tuotteet korvataan tarkastuksen jälkeen lahjakorttina tai rahapalautuksena. HUOM! Jos huomaat lähetystä noutaessasi, että paketti on vioittunut ulkoisesti, älä lunasta sitä ollenkaan, vaan pyydä postivirkailijaa täyttämään vahinkoilmoitus ja palauttamaan paketti suoraan myyjälle! Lähettäjällä on oikeus pyytää reklamaatiotilanteissa tuotteita tai tuotteista otettuja valokuvia nähtäväkseen.

Palautus

Käyttämättömillä tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Valtaosa tuotevalikoimastamme on hygieniatuotteiksi luettavia tuotteita (mm. pesuaineet, kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteet). Näillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotteet on on avattu ja otettu käyttöön. Avattuja tai koekäytettyjä hygieniatuotteita emme voi markkinoida laatukäytäntömme mukaisesti edelleen seuraavalle ostajalle. Vastaamme 100 % tuotteidemme laadusta, joten ole aina yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli huomaat tuotteessa virheen tai puutteita. Palautus on tehtävä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta sähköpostilla asiakaspalvelu@greendeal.fi.

Lähetykset palautetaan vastaanottajan kustannuksella, paitsi jos kyseessä on tuotevirheen aiheuttama palautus. Tuotevirhetilanteessa lähettäjä korvaa toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti. Tuotetta palauttaessa, ota yhteyttä ensin asiakaspalveluun, joka antaa tarkemmat palautusohjeet.

Kun tuote palautetaan, se on lähetettävä hyvin pakattuna ja käyttämättömänä. Emme ota vastaan vajaita tai huonosti pakattuja tuotteita. Tuotteen korkki ei saa olla avattu eikä tuotetta saa olla koekäytetty. Mikäli käyttöönotettu tuote palautetaan, on GreenDeal-verkkokaupalla oikeus veloittaa asiakasta virheellisen palautuksen aiheuttamista ylimääräisistä posti- ja käsittelykuluista ja olla palauttamatta kauppahinta virheellisesti palautettujen tuotteiden osalta. Mikäli palautuslähetys on pakattu riittämättömin pehmustein ja sisältö on rikkoutunut, vahingoittuneita tuotteita ei hyvitetä.

Lähetyksen noutamatta jättäminen postista, pakettiautomaatista tai muusta lähettäjän valitsemasta toimituspaikasta ei oikeuta ilmaiseen palautukseen, kuten ei myöskään palauttaminen ilman erillistä peruutusilmoitusta asiakaspalveluun. Paketin noutamatta jättäminen oikeuttaa lähettäjän vähentämään palautettavasta summasta ylimääräiset postitus- ja käsittelykulut toteutuneen mukaan, kuitenkin vähintään 14,95 e/paketti tai toteutuneiden kustannusten mukaan. Lähettäjällä on oikeus laskuttaa nämä kustannukset vastaanottajalta toimituksen jälkeen maksutavasta riippumatta. Palautus maksetaan alkuperäiselle maksutavalle 30 vrk kuluessa tuotepalautuksen saapumisesta lähettäjälle.

Käsittelemme palautukset aina reilun pelin hengessä ja kuluttajansuojalainsäädäntöä noudattaen.

Toimitusaika

Jos tilaus sisältää vain heti saatavilla olevia tuotteita, tilaus käsitellään tilauspäivänä jos tilaus on tehty ennen klo 12.00 arkipäivänä tai seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Tilaukset, jotka sisältävät "Tulossa varastoon" -merkittyjä tuotteita toimitetaan, kun kaikki tilaukseen kuuluvat tuotteet ovat tulleet saataville. Myyjä ei ole velvollinen maksamaan korvausta, hyvittämään toimituskuluja tai alentamaan tuotteen hintaa mahdollisen toimitusajan pidentymisen takia, mikäli kyseessä on esimerkiksi Forje Majeure tilanne tai valmistajan tai tavarantoimittajan toimituskatko tai muu seikka, johon yritys ei ole voinut vaikuttaa.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Asiakastietojen suojaaminen

Yrityksen asiakkaiden nimi-, osoite-, ym. tietoja ei luovuteta edelleen millekään muulle taholle lukuunottamatta kuljetusyrityksiä ja maksupalveluyrityksiä, joille osoite- ja puhelinnumerotiedon antaminen on välttämätöntä toimituksen ja maksun suorittamiseksi. Asiakastiedot ovat vain yrityksen emoyhtiö Punora Group Oy:n käytössä toimitus- ja laskutusasioita varten. Antamalla sähköpostiosoitteen ja matkapuhelinnumeron hyväksyt, että Punora Group Oy  voi lähettää sinulle satunnaisesti tiedotteita sähköpostilla ja/tai tekstiviestillä.

Asiakastietojen rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste.

Rekisterinpitäjä

Punora Group Oy,
Y-tunnus 2387358-4
Kulovalkeantie 3 A, 02760 Espoo

Rekisteriasioista vastaava henkilö

Punora Group Oy / Reijo Rytkönen puh: 09 4289 2449

Rekisterin nimi

GreenDeal asiakasrekisteri

Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisterin tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakas- ja kauppasuhteen ylläpitäminen ja kehittäminen sekä käyttö tilastollisiin tarkoituksiin. Punora Group Oy voi käyttää näitä ja muita asiakassuhteen aikana syntyneitä tietoja tuotevalikoiman suunnitteluun sekä kehittämistoimenpiteisiin. Henkilötietoja käytetään aina vain henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä puitteissa. Rekisteriä ei luovuteta ulkopuolisille tahoille lukuunottamatta matkapuhelinnumeroa tietyissä postitus- ja maksupalveluissa, joissa kuljetusyritys tai maksupalvelun tarjoaja tarvitsee matkapuhelinnumeroa tilauksen käsittelemiseen. Kolmannet osapuolet vastaavat itse asiakastietojen käsittelyistä omien säädösten ja henkilötietolain mukaisesti.

Rekisterin sisältämät tiedot

Asiakasrekisteri koostuu seuraavista tiedoista:

1) Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: etu- ja sukunimi, osoite, postinumero, postitoimipaikka, maa ja sekä puhelinnumero ja sähköpostiosoite sekä yrityksillä y-tunnus. Laskulla ostettaessa myös asiakkaan henkilötunnus.
2) Suostumus/kielto lähettää asiakkaille suunnattua kirje-, sähköposti- tai tekstiviestimainontaa.
3) Tiedot asiakkaan tilauksista, toimituksista ja palautuksista.
4) Kirjautumistunnukset luoneiden asiakkaiden käyttäjätunnus ja salasana verkkopalveluun (salasanaan ei ole Punora Group Oy:n työntekijöillä ole koskaan pääsyä. Jos salasana unohtuu, sen voi ainoastaan vaihtaa uuteen. Emme voi selvittää entistä salasanaa missään olosuhteissa emmekä koskaan kysy salasanaa sähköpostitse tai puhelimitse).

Rekisteröityneen henkilötiedot hävitetään käyttäjän pyynnöstä. Pyynnöstä tulee ilmoittaa kirjallisesti Punora Group Oy:lle kirjeitse.

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen syntyessä ensimmäisen tilauksen yhteydessä tai muutoin verkkopalveluun rekisteröityessä. Asiakastietoja voidaan päivittää asiakkaan verkkokaupalle myöhemmin tekemistä ilmoituksista. Asiakassuhde syntyy, kun asiakas luo verkkotunnukset palveluun rekisteröitymällä, tilaa markkinointiviestejä tai tekee ostoksen tai osallistuu yrityksen arvontaa, kilpailuun tai muuhun markkinointitapahtumaan, jonka yhteydessä hän luovuttaa henkilötietojaan.

Sähköiseen suoramarkkinointiin (sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointi) pyydetään asiakkaalta erikseen suostumus henkilötietolain mukaisesti tilausprosessin aikana. Sähköisen lähetysseurannan vuoksu asiakkaan matkapuhelinnumeron ilmoittaminen edellytetään, jotta paketti voidaan kuljetusyrityksen puolesta toimittaa perille.

Rekisterin käyttöoikeus edellyttää Punora Group Oy:n verkkopalveluiden käyttöoikeuksia siten, että käyttöoikeus on rajattu ainoastaan henkilölille, joiden työtehtävät edellyttävät näihin tietoihin pääsyä. Asiakasrekisteri ja sitä käsittelevät tietojärjestelmän laitteistot sijaitsevat verkkopalvelutoimittajan suljetuissa konesaleissa. Häiriötilanteiden varalta tiedot varmistetaan säännönmukaisesti kopioimalla. Järjestelmä on suojattu asianmukaisin turvaohjelmistoin ja palomuurein ulkopuolelta tulevia yhteydenottoja vastaan.

Vaitiolovelvollisuus sitoo kaikkia asiakasrekisteritietoja käsitteleviä työntekijöitä. Tietoja kerrotaan tai luovutetaan ulkopuolisille vain lakiin perustuvan ilmoitusvelvollisuuden johdosta, kuten asiakkaan omasta pyynnöstä tai viranomaisen lakiin perustuvasta pyynnöstä.


Maksutavat


Maksutapanoina käytössä ovat Paytrailin tarjoamat maksutavat: verkkomaksut sekä kortit ja Svea Tili ja Lasku sekä verkkokaupan lahjakortit. Lue kunkin palvelun erityisehdot alta.

Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

-------------

Payment service provider

Paytrail Oyj (2122839-7) acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.
Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.

Paytrail Oyj, business ID 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181830
www.paytrail.com

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

--------------

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

Nätbanker:

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7) betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.
 

Svean maksutapoja koskevat ehdot

Koontilasku

Svea Ekonomi (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset kuukausittaisella Koontilaskulla vähintään 30 päivän maksuajalla.

Valitessasi maksutavaksi Svea Koontilaskun:

  • Tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan
  • Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta
  • Laskutuslisä on 2,90 €
  • Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko
  • Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa
  • Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen.

Laskun jakaminen pienempiin kuukausieriin

Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua Ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa laskulta vähintään laskulla ilmoitetun minimierän.

 

Voit maksaa Ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta. Luottoosi liittyen voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelumme 09 4242 3330 (ark. 8-17) tai asiakasinfo@svea.fi.

 

Tutustu etukäteen luoton ehtoihin webpay.svea.com ja tallenna ja/tai tulosta Ostoluoton yleiset ehdot sekä Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

 

 

Erämaksu

 

Svea Erämaksu on kertaluotto, jolla voit maksaa ostoksesi valitsemallasi maksuajalla ja kiinteillä kuukausierillä. Voit maksaa ostoksesi Erämaksulla, kun olet ennen maksutavan valintaa tutustunut Erämaksun yleisiin ehtoihin ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot -lomakkeeseen ja tallentanut tai tulostanut ne. Tämän jälkeen voit valita sinulle sopivimman maksuajan.

 

Erämaksu tulee maksaa sovitun ajan kuluessa. Tämä edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta. Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme.

 

Mikäli sinulla on kysymyksiä Erämaksuun liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelumme 09 4242 3330 (ark. 8-17) tai asiakasinfo@svea.fi.

 

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta http://www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme. Svea noudattaa henkilötietolakia.

 

 

Yhteystiedot

Svea Ekonomi AB, Filial i Finland

Webpay

Mechelininkatu 1 a

00180 Helsinki

09 4242 3330

asiakasinfo@svea.fi