TOIMITUSKULUT


 

 

DB Schenker noutopiste 5.95 €  - toimitusaika 1-4 työpäivää.

Postin pakettiautomaatti tai noutopiste 6.95 €  - toimitusaika 1-4 työpäivää.

Kotiinkuljetus Express -palveluna kotiin tai työpaikalle 9,95 € (Posti ei ota yhteyttä ennen toimitusta, toimitus klo 8-16 välillä) - toimitusaika 1-2 työpäivää. Tämä on kaikista nopein toimitustapamme ja lähetys jaetaan isoimpiin kaupunkeihin yleensä jo seuraavana työpäivänä tilauksen lähettämisestä.

Kotiinkuljetus Kotipakettina 14,95 € (toimitusaika sovitaan etukäteen tekstiviestillä klo 9-21 väliselle ajalle tai haja-asutusalueilla klo 8-14 väliselle ajalle) - toimitusaika 3-4 työpäivää.

Toimitus veloituksetta DB Schenkerin ja Postin noutopisteisiin yli 60 € tilauksille.

Kampanja-aikoina voi olla poikkeavat toimituskulut ja -ehdot. GreenDealissa on usein toimituskulukampanjoita, joihin tarvitaan etukoodi. Suosittelemme siksi tilaamaan uutiskirjeen, jolloin saat tiedon eduista ensimmäisten joukossa. 

Haluatko tilata ulkomaille?

Toimitamme kaikkiin EU- ja ETA-maihin. Toimituskulu määräytyy tilauksen koon ja painon sekä valitun toimitusnopeuden mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalvelu@greendeal.fi, niin voimme tarkistaa toimitushinnan sinulle.

 

TOIMITUSALUE

 


Toimitamme tuotteita kaikkialle Euroopan talousalueelle (EU-maat sekä Norja ja Sveitsi). Mikäli tilaat tuotteita Suomen rajojen ulkopuolelle, varmistathan tilauksen toimituskulun etukäteen asiakaspalvelu@greendeal.fi tai puhelimitse +358 45 3328 432. Näin pystymme valitsemaan tuotteillesi sopivimman toimitusmuodon, sillä käytämme useita eri kuljetusyhtiöitä. EU:n ulkopuolisiin maihin lähetettäessä vastaanottaja vastaa mahdollisista tullikustannuksista.


 

YLEISET TOIMITUSEHDOT

 


Tuotetiedot ja hinnat on mainittu kunkin tuotteen yhteydessä. GreenDeal ei vastaa mahdollisen väärän (tuote)tiedon aiheuttamasta vahingosta. GreenDeal pidättää itsellään oikeuden hyväksyä tai hylätä tilauksen tai toimittaa sen muutoksin. Tilaaminen edellyttää voimassa olevien nimi-, osoite-, sähköposti- ja puhelinnumerotietojen antamista. Tietoja käytetään vain GreenDealin (myöhemmin: Yritys/me/kauppa/myyjä) sisäisesti eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille ellei niin vaadita esimerkiksi toimituksen järjestämiseksi.


 

TUOTETIEDOT

 


Tuotetiedot ja tuotekuvaukset kerrotaan kunkin tuotteen yhteydessä. Yritys ei vastaa mahdollista virheellisistä tiedoista, tuotekuvista tai niiden aiheuttamista vahingoista. Tarkasta aina tuotteen ainesosaluettelo tilauksen vastaanotettuasi ja ennen tuotepakkauksen avaamista erityisesti jos tiedät olevasi allerginen tai herkistynyt tietyille ainesosille. 


 

HINNAT

 


Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina, hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan hyödykkeen arvonlisäveroluokan mukaisen arvonlisäveron. 


 

ETUKOODIT JA LAHJAKORTIT

 


Antamalla ostoskorissa etukoodin, voit saada erityisedun tai alennuksen tilaukseesi. Yhteen tilaukseen voi käyttää yhden etukoodin ja vain viimeisimmäksi syötetty etukoodi huomioidaan. Etukoodeilla voi olla myös minimitilausraja tai muita käyttöehtoja. Yritys pidättää itsellään oikeuden muuttaa tai poistaa etukoodeja myös kesken voimassaolon esimerkiksi väärinkäytösten kohdalla tai tilanteessa, jossa alennus on laskettu virheellisesti tai kampanjaehtojen vastaisesti. Henkilökohtaisia etukoodeja voi käyttää vain kerran. Etukoodeja ei voi käyttää yhdessä lahjakortin kanssa, eikä useita lahjakortteja voi yhdistää samaan tilaukseen. Etukoodeja ei voi lisätä tilaukselle jälkikäteen asiakaspalvelussa eikä mahdollisesti käyttämättä jäänyttä tai virheellisesti syötettyä etukoodia hyvitetä myöhemmin. Kampanjoiden yhteydessä on aina kerrottu erityisehdot, ja ne koskevat aina vain uusia tilauksia.


 

TUOTTEIDEN SAATAVUUS

 


Tuotteiden saatavuus on pääosin heti varastosta –  heti saatavilla olevat tuotteet tunnistat tuotesivun saatavuustiedosta "Saatavilla". Mikäli saatavuustieto on "Ennakkotilattava" on tuote tilapäisesti loppunut varastosta, mutta ennakkovarattavissa. Tällöin toimitusaika voi olla pidempi, sillä kaikki tilauksen tuotteet toimitetaan yhtenä lähetyksenä. Mikäli tilaukseen kuuluu tuote, jota ei ole heti saatavilla varastosta, tilauksen käsittely odottaa kaikkien tuotteiden saapumista varastoon. Emme toimita tuotteita jälkitoimituksina. Varastosta loppuneen tuotteen toimitusaika voi meistä riippumattomista syistä joissakin tilanteissa pitkittyä jopa viikoiksi mutta on useimmiten 7-14 työpäivää. Voit aina varmistaa saatavuusarvion asiakaspalvelusta.


 

TOIMITUSTAVAT

 


Toimitamme tuotteita kaikkialle Euroopan talousalueelle (EU-maat sekä Norja ja Sveitsi). Tuotteet toimitetaan DB Schenkerin noutopisteeseen, lähipostiin, Postin Pakettiautomaattiin tai Postin kotiinkuljetuksena ja ulkomaille kulloinkin edullisimmalla toimitustavalla kirjeenä tai pakettina. Pakettien säilytysaika Postin noutopisteisiin toimitetuissa lähetyksissä on seitsemän (7) vuorokautta. Mikäli asiakas ei nouda saapunutta lähetystä tuona aikana, paketti palautuu lähettäjälle. Noutamattomista ja lähettäjille palautuneista lähetyksistä veloitetaan aina palautuskulu (ks. kohta Palautukset).

Mikäli Posti ei tavoita vastaanottajaa Posti Express -lähetystavassa toimituspäivänä, siirtyy lähetys heti ensimmäisen lähetysyrityksen jälkeen lähipostista noudettavaksi. Uusi kotiinkuljetus on maksullinen. Vastaanottaja ei voi esittää tässä toimitustavassa toivetta toimitusajankohdalle. Mikäli toimitus halutaan tiettynä ajankohtana, tulee toimitustavaksi valita Posti Kotipaketti.

Varmistathan, että yhteystiedot on oikein tilauksen tiedoissa - tilaustiedoissa tulee ilmoittaa aina toimiva matkapuhelinnumero ja sähköpostiosoite, sillä saapumisilmoitus lähetetään tekstiviestillä ja sähköpostilla. Asiakas vastaa aina yhteystietojen oikeellisuudesta. Mikäli yhteystiedot ovat väärin ja lähetys palautuu sen takia lähettäjälle, veloitetaan palautuneen lähetyksen kulu 14,95 e.

 

Lähetyksissä käytetään kierrätettyjä pakkausmateriaaleja ympäristövaikutusten pienentämiseksi.


 

TILAUKSIEN JA TUOTTEIDEN TARKASTAMINEN

 


Tilaaja sitoutuu tarkastamaan tuotteiden kunnon ja tuotteiden oikeellisuuden heti vastaanotettuaan tilauksen ja ilmoittamaan puutteista heti myyjälle asiakaspalvelu@greendeal.fi. 

HUOM! Jos huomaat lähetystä noutaessasi, että paketti on vioittunut ulkoisesti, älä lunasta sitä ollenkaan, vaan pyydä postivirkailijaa täyttämään vahinkoilmoitus ja palauttamaan paketti takaisin! Yrityksellä on oikeus pyytää reklamaatiotilanteissa tuotteita tai tuotteista otettuja valokuvia nähtäväkseen. Jos paketti on vaurioitunut noudettaessa se pakettiautomaatista, ota lähetyksestä valokuvat ennen paketin avaamista ja lähetä valokuvat asiakaspalvelu@greendeal.fi.


 

PALAUTUS

 


Käyttämättömillä tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Valtaosa tuotevalikoimastamme on hygieniatuotteiksi luettavia tuotteita (mm. pesuaineet, kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteet). Näillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotteet on avattu ja otettu käyttöön. Avattuja tai koekäytettyjä hygieniatuotteita emme voi markkinoida laatukäytäntömme mukaisesti edelleen seuraavalle ostajalle. Vastaamme 100 % tuotteidemme laadusta, joten ole aina yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli huomaat tuotteessa virheen tai puutteita. Mikäli paketti on ulkoisesti vaurioitunut, älä nouda sitä ollenkaan vaan täytä vahinkoilmoitus toimipaikassa tai kotiinkuljetuksen tekevän tahon kanssa.  Palautusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta sähköpostilla asiakaspalvelu@greendeal.fi.

Lähetykset palautetaan asiakkaan kustannuksella, paitsi jos kyseessä on tuotevirheen aiheuttama palautus. Tuotevirhetilanteessa Yritys korvaa toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti. Tuotetta palauttaessa, ota yhteyttä ensin asiakaspalveluun, joka antaa tarkemmat palautusohjeet. Palautus on tehtävä Yrityksen valitsemaan Postin noutopisteeseen eikä muihin noutopaikkoihin lähetettyjä palautuslähetyksiä voida noutaa.

Kun tuote palautetaan, se on lähetettävä hyvin pakattuna ja käyttämättömänä. Emme ota vastaan vajaita tai huonosti pakattuja tuotteita. Tuotteen korkki ei saa olla avattu eikä tuotetta saa olla käytetty. Mikäli käyttöönotettu tuote palautetaan, on Yrityksellä oikeus veloittaa asiakasta virheellisen palautuksen aiheuttamista ylimääräisistä posti- ja käsittelykuluista ja olla palauttamatta kauppahinta virheellisesti palautettujen tuotteiden osalta. Mikäli palautuslähetys on pakattu riittämättömin pehmustein ja sisältö on rikkoutunut, vahingoittuneita tuotteita ei hyvitetä.

Lähetyksen noutamatta jättäminen Postin noutopisteestä tai muusta lähettäjän valitsemasta toimituspaikasta ei oikeuta ilmaiseen palautukseen, kuten ei myöskään palauttaminen ilman erillistä peruutusilmoitusta asiakaspalveluun. Paketin noutamatta jättäminen oikeuttaa Yrityksen vähentämään palautettavasta summasta ylimääräiset postitus- ja käsittelykulut toteutuneiden kustannusten mukaan. Lähettäjällä on oikeus laskuttaa nämä kustannukset vastaanottajalta toimituksen jälkeen maksutavasta riippumatta. Palautus maksetaan alkuperäiselle maksutavalle 30 vrk kuluessa tuotepalautuksen saapumisesta Yritykselle.

Käsittelemme palautukset aina reilun pelin hengessä ja kuluttajansuojalainsäädäntöä noudattaen.


 

TOIMITUSAIKA

 


Jos tilaus sisältää vain heti saatavilla olevia tuotteita, tilaus käsitellään tilauspäivänä jos tilaus on tehty ennen klo 12.00 arkipäivänä tai seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Tilaukset, jotka sisältävät "Tulossa varastoon" -merkittyjä tuotteita toimitetaan, kun kaikki tilaukseen kuuluvat tuotteet ovat tulleet saataville. Yritys ei ole velvollinen maksamaan korvausta, hyvittämään toimituskuluja tai alentamaan tuotteen hintaa mahdollisen toimitusajan pidentymisen takia, mikäli kyseessä on esimerkiksi Forje Majeure tilanne tai valmistajan tai tavarantoimittajan toimituskatko tai muu seikka, johon Yritys ei ole voinut vaikuttaa.


 

ERIMIELISYYDET

 


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


 

MAKSUTAPOJEN ERITYISEHDOT

 



Maksutapoina käytössä ovat Paytrailin ja Svean tarjoamat maksutavat: verkkomaksut sekä kortit ja Jousto Lasku/Osamaksu ja Svea lasku sekä verkkokaupan lahjakortit. Lue kunkin palvelun erityisehdot alta. 

Svea

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Svea Payments Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Puhelin: +358 (0)9 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
www.svea.fi 

SE

Nätbankernas nätbetalningsknappar

Du kan använda alla de finländska bankernas nätbetalningsknappar då du betalar din beställning. När du använder bankkoder som du fått från din bank och vill betala dina inköp, kommer du att överföras för en liten stund till din egen nätbank där du kan betala produkterna direkt från ditt bankkonto. Betalningens mottagare är Svea Payments Oy (eller bifirman Maksuturva Group Oy), som erbjuder betaltjänsterna i vår nätbutik.

Kontaktuppgifter:
Svea Payments Oy
FO-nummer: 2121703-0
Mechelingatan 1a, 00180 HELSINGFORS
Tel. +358 (0)9 42 41 7040
E-mail: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
www.svea.fi 

EN

Online Bank Payments

You can pay for your order using any of the online payment buttons of Finnish banks. When you are using the online bank codes provided by your own bank and you want to pay for your purchase, you will be redirected for a while to your own online bank where you can pay for your order directly from your bank account. The recipient for the payment is Svea Payments Oy (or our auxiliary business name Maksuturva Group Oy), that is the payment service provider in our web store.

Contact information:
Svea Payments Oy
Business ID: 2121703-0
Mechelininkatu 1a, 00180 Helsinki
Tel. +358 (0)9 42 41 7040

E-mail: asiakaspalvelu.payments@svea.fi

Svea lasku ja erämaksu

Lasku

Svea tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svea Bankin laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.

Laskun maksaminen pienemmissä erissä

Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

Erämaksu

Svea erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

Svea Erämaksun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.

Yrityslasku

Svea tarjoaa helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksenne laskulla.

Valitessanne maksutavaksi Svean yrityslaskun saatte aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme vähintään 5 euroa.

Svean yrityslaskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Ostaja vakuuttaa olevansa oikeutettu toimimaan sen yrityksen nimissä, jonka tiedoilla on ostosta tekemässä. Svealla on oikeus tarkistaa ostajan nimenkirjoitus- tai muu osto-oikeus kyseisessä yrityksessä.

Mikäli sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun  +358 9 4242 3330.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Worldlinen kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.

SE

Kortbetalningar med Visa, Visa Electron, Mastercard och Business Eurocard

Att betala med kort i vår nätbutik är enkelt och tryggt. Kortbetalningarna i vår nätbutik erbjuds av Svea Payments Ab i samarbete med Payment Highway och Worldline. Alla kortuppgifter hanteras alltid i ett säkert datanätverk. Kortnummer lagras inte i Svea Payments Oy:s eller nätbutikens system utan de behandlas av den tekniska tjänsteleverantören Payment Highway.

EN

Card Payments by Visa, Visa Electron, Mastercard or Business Eurocard

Paying with a credit or debit card is always easy and safe in our web store. Card payments in our webstore are provided by Svea Payments Oy in cooperation with Payment Highway and Worldline. During the transaction, all card information will be handled through a secure connection. Card numbers are not recorded in Svea Payments Oy’s or the webstore’s systems; the card data is processed by the technical service provider Payment Highway.

Paytrail

(2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

-------------

Payment service provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181 830
Business ID 2122839-7

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

--------------

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

Nätbanker:

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7) betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.
 

--------------

Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!